onsdag 14 januari 2015

Vecka 2 på milprogrammet

Förra veckan detoxade jag som sagt. Det gick riktigt bra, men kom fram till att jag aldrig hade velat bli vegetarian! Vet nu inte om jag kände av så många effekter av detoxen, visst var man pigg och kände sig fräsch, men thats it.

Träningen gick ganska dåligt förra veckan, hade tänkt springa på lördagen men då blåste det så otroligt hårt här i stan så hade blåst iväg då. Men idag har jag sprungit!

5 minuter uppvärmning, 25 minuter löpning och 5 minuter nedvarvning. Alltså vilken energi jag hade! Sprang hårt, och hade hög puls och lite ansträngt flås men det gick bara inte att springa långsammare. Härligt. Plankade en minut då jag kom hem också. Det är jag dålig på, så får skärpa mig på den fronten.
Tar en repeat på vecka 2 av milprogrammet pga förra veckans uteblivna träning.

Ikväll har jag haft lite hemmaspa efter duschen, feels good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar