torsdag 8 januari 2015

Det går tydligen att springa under en detox

Idag är det fjärde dagen jag detoxar. Hittills har jag haft huvudvärk och mått dåligt, men idag vaknade jag upp efter 10 timmars sömn och utan huvudvärk. Så skönt!

Är ledig idag och har nu inte fått uträttat så mycket. Men sprungit, det har jag gjort! Var så slö och otaggad innan jag kom mig iväg, trodde inte det skulle bli till någonting. Men se där hade jag fel. Sprang hårt och det var inga problem, inga krämpor och andningen var på topp! Värmde upp i 5 minuter, sprang 20 minuter och varvade ner 5-10 minuter. Så jäkla bra pass!

Blir alltid lika fascinerad av hur känslan före ett pass kan vara helt fel, fast man är så otroligt seg innan man får röven utanför dörren kan det bli ett hur grymt pass som helst. Därför är det så viktigt att man faktiskt släpar den där röven sin utanför dörren, no matter what! Och nu när man är nyduschad och har tankat i sig en supersmoothie, ja ni vet ju den känslan. När man har förtjänat att slänga sig på soffan. Aah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar