onsdag 21 januari 2015

Skärpning med träningen nu!

Förra veckan blev det bara 2 pass. Slarvmaja! Men det andra passet var jag nöjdare än nöjdast med. Fredag, iskallt och spöregn. Halt som tusan. Hade skorna fulla med vatten men så skönt det var ändå! 20 minuters löpning och som vanligt uppvärmning och nedvarvning. Plankade en minut efteråt. Storstädning på det. Skönt att slappa efteråt!

Idag har jag genomfört veckans första pass. Kom hem från jobbet och böt om direkt för att springa runt i stan i 20 minuter igen. Känns som att jag bara springer 20 minuter hela tiden. Men tror det är bra också, att ta det lite lugnt. Idag var det nog lite tungt för benen, men det gick ändå riktigt bra. Hade ganska bra fart på, förutom då det var glashalt. Plankan en minut och sedan hit the shower. Nice.

Ska skärpa mig med träningsprogrammet nu så jag kommer mig framåt. Planen är att springa på torsdag och lördag. Eventuellt söndag om jag orkar.

Annars då? Jobbar på här i Norge och dansar lindy hop. Har ikväll druckit te med en polack, vackert så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar