måndag 7 juli 2014

Lever semesterliv

Har blivit en paus här på bloggen av okänd orsak. Jag har varit lite lat på träningssidan fortfarande, därmed har jag känt att jag inte har något att skriva. Men en liten uppdatering om livet är väl alltid på sin plats?

I fredags hade jag min sista jobbdag. Personalfest på kvällen med många skratt och världens bästa kollegor. Lördagen spenderades på stranden med två vänner, på kvällen grillfest och lite väl mycket av det goda, det vill säga alkohol. Kändes nog minsann efter en paus sedan nyår... Gårdagen bestod därmed av återhämtning :)

Idag började jag dagen med en morgonpromenad före frukost, vilket jag har tänkt fortsätta med under semestern. Efter frukosten blev det beach-häng och mat med en vän, simmade två gånger och det var så himla skönt!
Ikväll har jag spenderat tid på gymmet, blev 27 minuter cykling och pump efter det med samma vän, även 20 minuter avverkades i infraröda bastun.
Har precis kastat i mig mat, men känner mig fortfarande hungrig så ska leta efter mera maaaat och kolla några avsnitt Suits innan jag stupar i sängen.

Herregud så underbart det kan vara med semester, och det här är bara början. U gotta love life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar