måndag 28 juli 2014

Härliga sommardagar!

Det blir ganska glest mellan inläggen men hur konstigt är det med tanke på vilket underbart väder vi har haft! Perfekt semesterväder. Dagarna på stranden har blivit många och jag har blivit mera solbränd än jag varit på länge. Njuter av varje dag till max! Även om det blir lite väl intensivt med denna värme. Något att minnas sedan när man fryser i vinter ;)

På träningsfronten har jag fått en nytändning. Har börjat älska styrketräningen! Alltså varför har jag inte fattat tidigare hur kul det är? Känslan när man får lassa på mera vikter och märker hur man blir starkare är mycket naaajs. Mina morgonpromenader före frukost höll jag fast vid i en vecka, har prioriterat sömnen och därmed har det blivit så varmt att jag hellre gymmat på morgonen. Simning har det ju också blivit ganska mycket av.

För tillfället håller jag på och packar ner mitt liv i kartonger, 9 stycken är jag uppe i för tillfället (bortsett från ett lass jag redan kört härifrån). Ett kapitel i livet håller på att avslutas och ett annat väntar på att påbörjas. Men mera om det en annan gång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar