tisdag 10 juni 2014

NiceRun 2014

Min svägerska var förkyld och kunde inte delta i årets nicerun så jag fick hoppa in för henne. Tänkte det kunde vara intressant att testa löpformen efter en månads löpvila före HCR, och 1 månad utan desto mera träning efter det.

Hah. Intressant var det verkligen! Konditionen var som bortblåst, tog inte länge innan pulsen dunkade på i 184 och jag flåsade som om jag vore 100 kg tyngre än jag är :D
Har ju haft lite problem med vänster höft efter halvmaran, och smärtan kom verkligen tillbaka igår som en påminnelse hur ont jag hade i Helsingfors. Dock var det ju mycket lindrigare igår, men ändå.
Så jag fick snällt börja gå.

Men det var ialla fall helt trevligt sådär på en måndagkväll. Även om picknicken intogs i regn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar