måndag 2 juni 2014

Skakigt och svettigt

Idag är d-day då det är 6 veckor sedan jag fick träningsförbud. Idag får jag äntligen börja smyga igång med konditionsträning igen, dock på cykel än så länge.
Begav mig till gymmet ikväll, inte för att cykla, men för att lyfta lite skrot och plåga mina muskler. Hade inte varit på Pump på väldigt länge, var nog många månader sen sist.

Har haft något konstigt med mina höfter sedan halvmarathon, det knakar och knäcker i dem. Därför var jag ganska mesig med vikterna idag och tog det bara lugnt. Meeeen vi kan säga som så att det kändes riktigt tillräckligt ändå :D

Skakigt värre efteråt, musklerna är helt uttröttade. Skönt! Imorgon har jag en ledig dag, och om det känns ok i kroppen ska jag försöka mig på ett svettigt cykelpass.

Snart, snart kan jag börja springa igen. Hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar