fredag 10 april 2015

Liten uppdatering om varför det varit så tyst här

Tror inte jag har sprungit nånting efter senaste blogginlägg. Benhinneinflammation på bägge ben satte stopp för träningen. Har dansat lindy hop, men även där hade jag väldigt ont i benhinnorna. Har inte sprungit på 3 veckor, och haft en veckas paus från dansen pga påsken. Förra veckan var jag också förkyld, så det var ju också en orsak till pausen.

Förra veckan var jag ute på en timmes promenad, men that's it. Var på dansträning igår och kände inte av benhinnorna så tänkte ta en kort löptur idag på 15-20 minuter för att testa formen lite. Är dock ganska sliten efter att nu ha jobbat 7 dagar i rad. Sov 9 timmar inatt men har lite huvudvärk så ligger nu och slappar på soffan. Ska snart ta en sväng på stan och handla nya löpskor och strumpor, därefter blir det nog en länk.

Har nästan gett upp hoppet om att kunna springa göteborgsvarvet, allt för lite träning för att det ska gå bra. Dessutom har jag inplanerat en operation om 2 veckor då en visdomstand ska bort. Så får väl räkna med en veckas paus från löpningen då misstänker jag.

Annars leker livet här i Norge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar