söndag 8 mars 2015

Fredag och söndag

I fredags efter jobbet for jag och sambon ut på länk. 39 minuters pass som innehöll 10 minuter uppvärmning och några snabba spurter. Svinbra pass!

Idag var det dags för långpass. Något som inte lockade speciellt mycket, eftersom fredagen förde med sig ungefär århundradets fest med nästan ingen sömn och då är man ju inte i den optimala långpassformen kanske :D Men anyway. Sprang igen med sambon, och växlade mellan gång och löpning. Uppförsbacke halva vägen, piskande kall vind och regn. Motivationen var som bortblåst, det var kallt och helt jävligt. 90 minuter pina. Men ack så skönt med duschen och pizza efteråt!

Så nu har jag genomfört vecka 4 på milprogrammet. Började ju på milprogrammet före nyår, men så började benen bråka. Men tanken på att jag egentligen skulle ha sprungit milen för länge sedan irriterar mig. Hatar att ha krämpor. Men snart så.

Imorgon är det dags för jobb igen, helgen har gått sjukt fort! Tänkte ta mig en sväng på stan och köpa nya träningstights och löpskor. Om jag nu hittar nånting. Saa sii!

Vet ni, nu har jag varit utan snus i 14 dagar. Konstant godissugen, slutar säkert bra det här :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar