onsdag 4 mars 2015

Det går bra nu

Har varit lite trög med bloggen igen, hehe. Men hur som haver, i fredags sprang jag i +6 grader och solsken. Underbart! Så det blev ett pass på 46 minuter.

Igår sprang jag runt 18-tiden. Det var fortfarande lite ljust ute, så himla skönt. Hade sjukt pigga ben och sprang första 10 minuterna jävligt fort. Sedan började det gå lite trögare men det blev ett himla bra pass i alla fall. Även om jag helt seriöst trodde jag skulle spy innan jag var hemma. Hehe. 41 minuter blev det väl totalt igår.

Idag ska jag jobba kväll, så jag har tränat på förmiddagen. I solsken även denna gång. Kan inte säga att kroppen gillade det, men jag segade igenom passet på 34 minuter i alla fall.

Om vi nu ska prata om krämpor så känner jag lite av benhinnorna på höger ben, på vänster ben har det försvunnit! Dock är vänster vrist lite sjuk. Om jag faktiskt känner efter. Så kanske det går bra det här nu, bara jag inte ökar allt för mycket. 

Annars så känns det som att jag borde bli snabbare, springer så himla långsamt. Borde köra igång med mera intervaller kanske. Har inte sprungit intervaller på säkert en månad nu!

Planen är att springa på fredag och lördag eller söndag. Blir långpass i slutet av veckan, eller långt blir det väl inte men längre än jag har sprungit hittills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar