onsdag 10 december 2014

Löpning vecka 5!

Jajaja! Igår sprang jag veckans första pass efter att ha jobbat och shoppat de sista julklapparna. Blåste lite kallt men det var så sjukt skönt att komma sig ut och låta kroppen jobba!

5 minuter uppvärmning, 9 minuter löpning varvat med 1 minut gång x3, 5 minuter nedvarvning. Kändes superbra hela tiden, hade bra med energi. Såg en kille som ramlade ganska illa på isen men han skadade sig inte som tur! Känner mig lite som att I'm livin' on the edge då jag springer i det här väglaget på mörka vägar, men det behövs lite spänning också, annars blir det ju tråkigt ;)

På fredag åker jag hem. För första gången på 4 månader. Ska bli sjukt nice. Min plan är att dra ut på veckans andra löptur så fort jag kommit mig hem, och efter träningen ska jag basta. Äkta finne som jag är. Älskar bastu och saknar bastubadandet här! Veckans sista pass har jag tänkt köra hemma på söndag. En dag kvar på jobbet för denna vecka så får jag resa hem. Herregud så jag längtar!

Ikväll ska jag på bio och se the Hobbit! Gleder meg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar