tisdag 18 november 2014

Vecka 2 av 6

Igår var det åter dags för löpning. Stack iväg före jag skulle på kvällsskift. 5 minuter gång, sedan 3 minuter löpning och 3 minuter gång x4, avslutningsvis 5 minuter gång. Var lite tung i benen men det gick helt bra. Känner att jag inte har hittat det rätta löpsteget ännu, men det kommer med tiden. Det är bara underbart skönt att vara igång igen, fattar inte hur jag har klarat mig så här länge utan känslan man får efter ett pass! Längtar efter att springa, men idag är det vilodag. Imorgon blir det nästa pass.

Annars knegar jag på på mitt jobb, har alltför lite fritid och allt för mycket jag vill hinna göra på fritiden. Inatt blev det endast 4,5 timmar sömn så idag blir det läggdags väldigt tidigt. Kanske man skulle hoppa i duschen och göra sig färdig för att sova redan, hehe. Ska bara läsa några bloggar först ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar