söndag 30 november 2014

Söndagslöpning

Så var även 3 veckan med löpträning avklarad.
Idag var det extremt tungt. Första intervallen gick bra men sedan var det bara att bita ihop och genomlida resten av passet. Benen och vristerna värkte. Inte någon njutning i det hela alls! Men sjukt nöjd att jag gjorde det ändå. Står i träningsprogrammet att den här veckan är lite tuffare och visst märker jag av det. Upplägget idag var samma som förra passet.

Skönt med frisk luft och solsken i alla fall. Gäller att hitta det positiva i varje träning! Nöjd att jag kom mig ut lite tidigare idag också, så jag har inte behövt stressa här hemma före jag ska iväg till jobbet. Nu ska jag göra mig i ordning och fixa lunch så kanske jag hinner chilla lite till innan det är jobbdags.

Imorgon är jag ledig och sweet lord vad skönt det ska bli. Vilodag är det också. Sjukt nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar