onsdag 5 november 2014

En början

Igår tog jag mig ut på veckans första promenad i mörkret. Gick en ny väg och hittade en ny favoritdel av staden. Var ute i 39 minuter, skönt!

Imorgon blir det en till. Borde köpa en yogamatta också så man får smyga in lite hemmaträning. Har kommit fram till att gym är inget alternativ just nu, behöver pengarna och den friska luften mer.

Läste igår några träningsbloggar, något jag inte gjort på länge. Tänker att jag behöver inspiration till att röra på mig nu efter flera månader som soffpotatis. För jag SKA komma tillbaka till den fysik jag hade i våras.

Fick idag internet till lägenheten och jösses så härligt det är att ligga i sängen nu med datorn före man ska sova. Kolla serier och läsa bloggar. Har saknat det. Och ja, så kan jag ju blogga också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar