lördag 15 november 2014

3/3 - check!

Efter gårdagens pass fick jag fruktansvärt ont i huvudet, så jag låg på soffan och led. Vaknade flera gånger inatt med huvudvärken också, och 05:30 fick jag nog och kastade in en Ibumetin. Sedan då ja vaknade 07:30 var det lite bättre, men fortfarande sjukt spänd i nacken och lite huvudvärk.

Steg upp och käkade frukost. Kastade in en Panodil. Varför? Jo för man kan inte springa med dunkande huvudvärk, eller jag kan inte. Skulle säkert ha spytt isåfall. För planen var att genomföra veckans sista pass på förmiddagen, och det gjorde jag!

Bestämde mig för att ta det lite lugnare idag och inte köra på i maxpuls. Ett klokt val, för nu mår jag bättre. Var blåsigt och kallt då jag började och jag var allmänt sur og seg, men det gick fort över. Körde samma upplägg som igår. Så skönt att ha avklarat alla veckans pass, blir så nöjd då man faktiskt gör det man har planerat. Jag är ju inte direkt känd för att ha bra självdisciplin så.

Stretchade ordentligt när jag kom hem och käkade turkisk yoghurt med äpple, russin, cashewnötter och mandlar. Och kanel. Mums. Ska ta en dusch nu och se om jag orkar ta en sväng på stan, det var ju faktiskt lönedag i onsdags ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar