måndag 26 maj 2014

Bildbevis

Köpte idag bilderna från Helsinki CityRun. Bilderna visar ju inte precis mitt snyggaste jag, men tänkte att det ändå är kul att ha lite bildbevis därifrån!
Ett litet smakprov:


Helt slut med endast några meter kvar till mål :)

Har inte kommit igång med träningen efter halvmaran. Har egentligen bara tagit en kort promenad i skogen tillsammans med syster förra veckan. Jag har väldigt mycket jobb nu så det känns som att orken inte riktigt finns för träning.
Men den här veckan tänkte jag skärpa mig och ta mig till gymmet för något pass. Och nästa veckas måndag är det den 2:a juni och då blir det dags för konditionsträning i form av cykling! Snart är jag back on track, och det känns skönt.

Min benhinneinflammation känner jag inte av längre och jag hoppas verkligen att den inte kommer tillbaka. Längtar efter den dagen då jag får och kan springa igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar