söndag 6 april 2014

Nytt i skohyllan

Inhandlade skor igår, och det blev nog ett par Adizero. Mycket pga priset, eftersom jag nyss köpt mina New Balance som jag inte kan springa i mera. Sportia hade också ett erbjudande igår, löpar t-shirt på köpet om man handlar Adidasprodukter för minst 99 €.

Promenerade till jobbet med nya skorna igår, kändes riktigt bra. Tyckte inte heller att de kändes lika hårda som jag tyckte när jag första gången provade dem i butik. Tror nog att detta kan bli riktigt bra.



Adidas Adizero Boston 4! Älskar färgen på dem. Prövade också nya Boost och fick igen lite beslutsångest, Boost kändes jättesköna, men bestämde mig för att köpa Boston ändå.

Har precis tryckt i mig frukost och ska småninom göra premiärturen med nya skorna, blir löpbandet denna gång för att få  mera dämpning åt mitt stackars ben (som dock blir lite bättre för varje dag nu).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar