fredag 25 april 2014

En liten uppdatering

Kan ju inte påstå att jag varit motiverad att blogga på sistone. Startade ju den här bloggen pga löpningen, heh.

Nu är det ca 1,5 veckor sedan jag besökte läkaren och fick min dom. Under min sjukskrivning låg jag mest på soffan och hade grym värk. Har nu börjat jobba igen, och under de 3 första skiftena kände jag ingenting i benet. Det fjärde skiftet hade jag igen värk, som nu har fortsatt i en molande värk.

Träningen lider, och mitt humör är sämre än sämst. Ute har vi haft världens finväder som verkligen lockar till löpning. Men jag tränar pilates på gymmet istället. Till simhallen har jag ännu inte kommit mig, kanske på lördag?

Räknar ner dagarna tills jag får börja svettas igen med ordentlig konditionsträning. 38 to go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar