fredag 4 april 2014

Dagens träningspass och lunch

Idag började jag dagen med ett svettigt pass på gymmet. Körde igenom hela kroppen med 3x15.
Dagens övningar:

  • Bicepscurl med rak stång
  • Bänkpress
  • Liggande tricepspress
  • Crunches i maskin
  • Benpress
  • Raka marklyft
  • Skivstångsrodd (heter det ens så på svenska? kulmasoutu iaf)
  • Marklyft
  • Knäböj
  • Stående rodd (igen osäker på om det heter så på svenska? pystysoutu)
Märks att alla pass går på finska och man därför inte har någon aning om vad olika övningar heter på svenska. Hehe.
Är ju hur som helst väldigt periodare när det gäller styrketräning, därför kör jag nu i början ganska lätta vikter och fler reps, har ändå träningsvärk utav h*lvete i flera dagar. Men man måste ju börja någonstans!

Borde fixa ett ordentligt schema åt mig, kör mest enligt känsla och humör när jag är på gymmet...

Dagens postworkout blev salladsbuffé på Pincho:


10,50 € och så får man käka så mycket sallad, protein, nötter, frön och bröd man orkar. Plus kaffe och kex till efterrätt! Lätt bästa salladsbuffén jag ätit, så himla mycket godsaker! Rekommenderas verkligen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar