söndag 30 mars 2014

Sköna söndag

Har haft en mycket trevlig söndag idag. Vaknade utvilad efter 10 timmars sömn, men med en grym träningsvärk i rumpa och ben främst. Var aningen jobbigt att komma sig ur sängen :D

Idag har jag sysselsatt mig bland annat med att rensa vattenlås och golvsil i badrummet, storstäda badrummet, diska och gått en långpromenad med en kompis. Första gången jag promenerat på väldigt länge, har ju bara sprungit. Himla skönt att va ute nästan 1,5 timme.

Hade mina kära Adizero på fötterna, och det gick bra! Kände förståss lite av mitt sjuka ben i början, men efter att ha gått en stund kändes det bara bra. Och nu efteråt känns det väldigt bra i benet! Får hoppas det håller i sig så kanske jag vågar springa på tisdag eller onsdag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar