måndag 24 mars 2014

Kvinnan bakom denna blogg

Börjar bli varm i bloggarkläderna här känner jag, så det är väl dags att presentera sig lite mera!
Sandra är namnet, fyller snart 25 år (herregud, jag tog ju nyss studenten?), jobbar och knegar, bor i en liten lägenhet i en liten stad på den finländska västkusten.

På fritiden tränar jag givetvis, men gillar också att läsa böcker, bloggar, tidningar... Umgås också med vänner så ofta jag kan, försöker lära mig ryska, och nu som då plockar jag fram något pyssel! Musik är en del av mitt liv också, men mest på den nivån att jag sjunger i duschen, och ibland plockar jag fram gitarren och spelar en liten trudelutt.

Har stora framtidsvisioner och flera drömmar som väntar på att förverkligas, en av dem slår jag sak i redan till hösten! Men det får ni kanske veta mera om en annan gång ;)

Insåg att jag inte har någon speciellt ny och fräsch bild på mig själv, men ni får vara nöjda med denna tills någon ny bild börjar existera (förvänta er inga photoshoots här va!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar